Nejčastější dotazy

Jak dlouho trvá oprava?

90 % oprav vyřizujeme na počkání, průměrný čas opravy je pak přibližně 30 minut. Ve složitějších případech se může oprava protáhnout, v takovém případě vám potřebnou dobu opravy sdělíme po diagnostice zařízení.

Posudek pro pojišťovnu?

Na vaši žádost jsme rovněž schopni vystavit odborný posudek pro pojišťovnu. Cenu takového posudku vám pojišťovna následně zpětně proplatí.

Lze na pobočce platit kartou?

Ano, na pobočce přijímáme rovněž platby kartou.

Mám si před opravou zařízení zálohovat data ?

Ano, před odesláním zařízení na servis si prosím zálohujte svá data, servis totiž neodpovídá za ztrátu programů či dat uživatele.

Spadl mi iPhone do vody, umíte jej opravit?

Díky profesionálnímu deoxidačnímu přístroji jsme schopni opravit většinu takto poškozených zařízení.

Mám prohnutý rám telefonu, dokážete jej narovnat?

Jsme připraveni i na tyto případy a dokážeme narovnat jak housing telefonu, tak i zdeformované rohy.

Kolik stojí diagnostika?

Diagnostiku provádíme zcela zdarma, a to i v případě, že si nakonec opravu rozmyslíte.

Nejsem z Brna, lze iPhone zaslat poštou?

Využijte služeb našeho kurýra, který si váš iPhone vyzvedne u vás doma a následně vám jej opravený doručí i nazpět.

Jak dlouhou záruku na své služby poskytujete?

Na náhradní díly i servisní práci poskytujeme zákonem stanovenou záruku.

Soubory cookie nám pomáhají poskytovat a zlepšovat služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookie a nařízení GDPR.